Acte de defensa de la tesi de Pablo Sanz
12/09/2013
El proper 30 de setembre de 2013 el doctorand del Departament de Sociologia Pablo Sanz realitzarà la defensa de la tesi doctoral "L’activació dins de l’Estratègia Europea d’Ocupació: translació als discursos i les polítiques d’Espanya i el Regne Unit", dirigida pel Dr.Andreu Lope.
L'acte de defensa es durà a terme a la Sala de Graus de la Facultat de la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia a les 12h.
La tesi doctoral titulada “L’activació dins de l’Estratègia Europea d’Ocupació: translació als discursos i les polítiques d’Espanya i el Regne Unit”, tracta de respondre dues qüestions fonamentals: 1)¿Com es defineix l’estratègia d’activació dins de les institucions europees entre els anys 1997 i 2008?; 2) ¿Con s’entén i concreta l’activació en dos països dotats de models d’ocupació clarament diferents? Per respondre aquestes qüestions, es du a terme una recerca de caràcter qualitatiu, centrada en l’anàlisi del discurs de l’activació i les polítiques implementades en aquests dos estats. L’objectiu general és inferir el discurs de l’activació present a la EEO i estudiar como ha estat acceptat, interpretat i aplicat en dos països dispars como Espanya i Regne Unit