‘El gran dictat’ organitza un càsting a l’Autònoma

03/04/2013
El popular concurs de llengua de TV3 presentat per Òscar Dalmau, El gran dictat, renova una temporada més la seva emissió. Per tal de buscar nous participants al concurs, la productora Triacom Audiovisual ha organitzat diversos càstings territorials en diferents punts del territori català, per a que la gent ho tingui més fàcil per presentar-s’hi.
La UAB acollirà divendres 5 d’abril un d’aquests càstings. La selecció de participants tindrà lloc a la Facultat de Lletres, concretament al seminari A, de 10 a 14 h. El càsting estarà obert a qualsevol persona major de 18 anys, de dins o fora de la comunitat universitària, que tingui un mínim domini de la llengua catalana i ganes de passar-s’ho bé. Els interessats en assistir-hi hauran de trucar al 93 552 63 89 o bé escriure un correu electrònic a l’adreça elgrandictat@tv3.cat, tot indicant les seves dades (nom i número de telèfon).
El gran dictat és un programa d’èxit a la graella de TV3. Ja fa tres anys i mig que s’emet, i tot i que les dues primeres temporades tan sols es podien veure en cap de setmana, actualment el programa s’emet diàriament.
Més informació:
El gran dictat