Quin seria l'impacte econòmic de la independència de Catalunya?
Economia de Catalunya. Preguntes i respostes sobre impacte econòmic de la independència 15.05.2014 Centres docents  -  El dilluns 19 de maig, a les 19,30 hores, a l’aula 13 de la Facultat d’Economia i Empresa (campus de Sabadell, carrer Emprius, 2), tindrà lloc la presentació del llibre “Economia de Catalunya. Preguntes i respostes sobre l’impacte econòmic de la independència” que ha estat elaborat per la comissió d’Economia Catalana del Col·legi d’Economistes de Catalunya (CEC).

El llibre serà presentat per Oriol Amat, catedràtic d’Economia Financera i Comptabilitat de la UPF, membre del CEC i coordinador del llibre i Mercè Barceló, catedràtica de Dret Constitucional de la UAB.

La publicació té com a objectiu principal donar resposta a les preguntes més freqüents sobre la viabilitat i les implicacions econòmiques de la independència i sobre el futur de Catalunya: quins són els dèficits econòmics principals de la relació actual Catalunya-Espanya? què pensen els economistes sobre l'escenari politicoeconòmic preferit per a Catalunya? o quin serà l'impacte en l'ocupació de les estructures d'estat?, entre altres moltes qüestions.

Convertir a PDF
Anar a Notícies
Si tens algun dubte sobre una nota de premsa o desitges més informació
g.premsa@uab.es