Fira virtual de graus

Imatge de promoció de la fira virtual de graus

Divendres 19 i dissabte 20 de març

Encara dubtes dels estudis que vols fer? Inscriu-te a la fira virtual de graus de la UAB. Pots conèixer estudiants com tu que t’explicaran en primera persona com són els graus de la UAB. I també coneixeràs els professors que et faran les classes. Fem videoxats amb UABers de cadascuna de les facultats i escoles, i tot sense sortir de casa!

Podràs assistir a diferents sessions informatives on professors i estudiants parlaran de la seva experiència universitària i atendran per videoxat tots els dubtes en directe.

DIVENDRES 19 DE MARÇ
Horaris Sala 1 Sala 2 Sala 3
10 a 11h Facultat de Filosofia i Lletres Facultat de Psicologia Facultat de Biociències
11:30 a 12:30h Facultat d'Economia i Empresa Escola d'Enginyeria Facultat de Veterinària
13 a 14h Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera Facultat de Ciències de l'Educació Facultat de Dret
16 a 17h Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia Facultat de Traducció i d'Interpretació Facultat de Ciències
17:30 a 18:30h Facultat de Medicina Facultat de Ciències de la Comunicació Escola de Prevenció i Seguretat Integral

DISSABTE 20 DE MARÇ
Horaris Sala 1 Sala 2 Sala 3
10 a 11h Facultat de Medicina Escola de Prevenció i Seguretat Integral  Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
11:30 a 12:30h Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia Escola d'Enginyeria Facultat de Traducció i d'Interpretació
13 a 14h Facultat de Filosofia i Lletres Facultat de Ciències de l'Educació Facultat de Dret
16 a 17h   Facultat de Ciències de la Comunicació Facultat de Ciències

Conecta't des de casa amb nosaltres els propers dies 19 i 20 de març. Parlarem dels graus a la UAB, les sortides professionals, la vida universitària, les practiques en empreses, els programes de mobilitat internacional, i tot el que vulguis preguntar de la UAB.

Per participar-hi, cal inscripció prèvia: apunta’t i aviat t’enviarem com accedir a través del teu email.