Prevenció i Seguretat Integral UAB, present al Congrés Prevencionar a Madrid

Montserrat Iglesias-Lucía al Congrés Prevencionar

Del 24 al 26 de setembre, l’equip de Prevenció i Seguretat Integral UAB es trobarà a l’estand 29 del Palacio de Hielo per informar sobre els estudis de grau i formació permanent als professionals i interessats del sector. Montserrat Iglesias-Lucía, directora del centre, també hi participa en una taula rodona i com a conferenciant del congrés.

19/09/2025

Els estudis de Prevenció i Seguretat Integral UAB comptaran amb un estand al V Congreso Internacional Prevencionar, del 24 al 26 de setembre, a Madrid. Un any més, será un espai de trobada entre professionals, investigadors i experts en l’àrea de la salut, la seguretat i el benestar.

A l’estand 29, situat al Palacio de Hielo, el centre atendrà els assistents i els informarà sobre la seva oferta formativa.

D’una banda, el Grau en Prevenció i Seguretat Integral, que s’ofereix en format presencial i en línia, i permet aconseguir l’habilitació de tècnic/a superior de Riscos Laborals en 3 especialitats (higiene industrial, seguretat en el treball i ergonomia i psicosociologia aplicada).

Així mateix, els assistents poden demanar informació sobre el ventall de formacions en criminalística, seguretat alimentària, plans d’autoprotecció, o prevenció d’accidents de trànsit, així com cursos sobre lideratge en organitzacions de seguretat, prevenció ambiental en el disseny d’espais públics, o d’habilitació per a directors/es de seguretat, entre d’altres.

 

Montserrat Iglesias-Lucía, conferenciant al V Congrés Prevencionar

A més de la fira, el Congrés Prevencionar inclou una sèrie de tallers i conferències que es desenvolupen durant les tres jornades, amb més de 150 ponents nacionals i internacionals.

La directora de Prevenció i Seguretat Integral UAB, Montserrat Iglesias-Lucía, ofereix el dijous 25 de setembre, a les 10:30, a la Sala Twind, la ponència “Buenos días, ¿cómo estás?”.