Ets UABer i vols explicar l’experiència a les Portes Obertes i el Saló de l’Ensenyament?

Saló de l'Ensenyament 2019

Convoquem 33 estades de pràctiques per a ajudar-nos a explicar la UAB als futurs estudiants durant les activitats de promoció 2020: Jornades de Portes Obertes, Saló de l’Ensenyament i Dia de les Famílies. El termini per presentar les sol·licituds és obert fins al 10 de novembre.

17/10/2019

Si ets estudiant de la UAB i tens ganes d’explicar l’experiència, és el teu moment! Busquem 30 estudiants de grau i màster oficial amb ganes d’explicar l’oferta d’estudis i serveis de la Universitat i resoldre els dubtes dels futurs UABers.

Quins requisits has de complir?

• Si ets alumne de grau, has d'estar matriculat aquest curs (2019-20) i has d’haver superat, com a mínim, 120 crèdits (si la titulació és de 240 o superior) o 90 crèdits (si és de 180).
  • Si ets alumne de màster oficial, has d’estar matriculat aquest curs (2019-20).

És indispensable estar afiliat a la Seguretat Social, a més de comptar amb la cobertura de l’assegurança complementària de la UAB.

L’estada de pràctiques consta de 100 hores de col·laboració entre els mesos de gener i maig de 2020 i se centrarà en la participació en esdeveniments com ara el Saló de l’Ensenyament, les Jornades de Portes Obertes o el Dia de les Famílies, entre d’altres. La participació es reconeixerà amb un ajut de 746€ bruts en total.

A més, oferim dues places de suport a les Visites al campus: una de 360 i una altra de 540 hores de col·laboració. La dedicació constarà de 15 hores setmanals en horari de matí a partir de gener de 2020 i l’ajut serà de 7,46€ bruts/hora.

Per últim, oferim una plaça de suport a l'organització de les activitats de l'Àrea de Comunicació i Promoció. L'estada de pràctiques constarà de 540 hores de col·laboració amb una dedicació de 15 hores setmanals en horari de matí i l'ajut serà de 7,46€ bruts/hora.

T’interessa alguna de les quatre ofertes? Tens fins al 10 de novembre (inclòs) per a presentar la teva sol·licitud al Nexus. Per a fer-ho, pots trobar les convocatòries cercant “Àrea de Comunicació i Promoció – UAB” a l’apartat Empresa del buscador de la plataforma o, simplement, pots clicar als següents enllaços (cal estar registrat per a accedir-hi): 30 places de Suport esdeveniments de Promoció (100h), 1 plaça de Suport Visites Campus (540h), 1 plaça de Suport Visites Campus (360h) i 1 plaça Suport a l'Àrea de Comunicació (540h).

T’esperem!