Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Institut deCiències de l'Educació ICE

La Geogimcana de la UAB: una activitat per a fer descobrir la Geologia

02 des. 2025
Compartir a Bluesky Compartir a LinkedIn Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Activitat lúdico-científica de geologia

Geogmcana educativa
Font: Noa González Varela.

Els dies 21 i 28 de novembre es va celebrar al campus de Bellaterra una nova edició de la Geogimcana educativa, organitzada pel Departament de Geologia de la Facultat de Ciències de la UAB conjuntament amb el Programa Argó de l’ICE de la UAB. Nascuda l’any 2005, aquesta activitat és la més tradicional del departament i representa una oportunitat per aprendre geologia de manera alternativa.

Aquesta proposta formativa, poc convencional i de caràcter lúdic, permet als estudiants de secundària i batxillerat descobrir la Geologia. L’edició d’enguany va comptar amb la col·laboració d’estudiants de grau i doctorat de la Facultat de Ciències, que es van encarregar de les proves i del seguiment dels resultats.

En finalitzar la jornada, es va dur a terme la valoració global de cada grup i, finalment, es va proclamar l’equip guanyador. Tots els participants van rebre els seus respectius premis.

Cinc científiques, cinc proves

Podeu mirar aquí el vídeo resum d'aquesta edició.

 

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

  • Educació de qualitat

Dins de: