Viu a la UAB

Iniciació a la interpretació teatral en anglès (2n semestre)

Aquest curs consisteix en una introducció a la interpretació teatral d’una manera fàcil i divertida. L'alumnat experimentarà l’enormitat de possibles vies d’interpretació que l’esperen a partir del cos i la veu.

Com a tret distintiu, tant les classes com el treball d'interpretació, els textos i altres materials emprats en aquest curs es desenvoluparan en llengua anglesa. És una oportunitat única per als alumnes que vulguin millorar la seva pronúncia, llenguatge i memòria en aquest idioma. Per a fer-ho, es requereix, com a mínim, el nivell d’anglès B1.

Les classes seran guiades pel professor Harris Gordon, actor i director professional nascut al Canadà, que guiarà l’alumnat en tot moment i l’ajudarà a desenvolupar les habilitats expressives.

Informació:

Direcció: Harris Gordon.
Dates: del 6 de març al 5 de juny de 2018.
ATENCIÓ! El taller començarà el 20 de març (les dues sessions inicials es recuperaran durant el curs).

Horari: el dimarts de 16.00 h a 18.00 h.
Preu: comunitat de la UAB, 60 €; altres, 90 €.
Coorganitzat amb la Unitat de Dinamització Comunitària de la UAB.

Activitat amb reconeixement acadèmic (1 crèdit ECTS).

Inscripció online del 22 de gener al 28 de febrer de 2018. (places limitades)

titol.cultura.vida.campus