S'obre un segon període de modificació de matrícula per Grau i Màsters
Del 12 al 16 de febrer, Gestió Acadèmica obre un període de modificació de matrícula per als estudiants de Grau i Màsters que desitgin realitzar un canvi de grup, ampliació o anul·lació de matrícula d'assignatures que s'imparteixen en el segon semestre.
En aquest sentit, l'estudiant que ho desitgi, pot sol·licitar canvi de grup, o realitzar una ampliació o anul·lació d'assignatures.
Excepcionalment es pot autoritzar fer modificacions d’assignatures anuals.
Per fer-ho, cal abonar la taxa vigent establerta pel centre (27,27 euros) durant aquest període, i presentar la sol·licitud de modificació de matrícula, que us podeu descarregar aquí.
Pagament de la modificació
Al final de la sol·licitud trobareu les formes de pagament de la taxa: a la secretaria o a través de TPV VIRTUAL.
- Per poder sol·licitar una modificació de matrícula, cal estar al corrent de pagament. No s’acceptarà cap sol·licitud de modificació, en cap sentit, si l’estudiant té pendent d’abonar algun pagament vençut.
- A més de la taxa de modificació de matrícula, es cobrarà l'import resultant de l'increment dels crèdits matriculats.
- L'import de les modificacions de matrícula s'ha d'abonar en un únic pagament.
Altres aspectes a tenir en compte:
- Un cop concedida la modificació de la matrícula, s'aplica a l'expedient acadèmic i no s'hi pot renunciar.
- Per anul·lar assignatures troncals i obligatòries que estiguin suspeses, en el cas d'estudis de primer o segon cicle, i assignatures de formació bàsica o obligatòria, en el cas d'estudis de grau, cal d'anul·lar també les assignatures noves de les què l'estudiant s'ha matriculat.