Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona

S’obre el període per sol•licitar taquilla i per actualitzar les dades dels col•lectius

23 juny 2016
null Bluesky Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
A partir del 15 de juny i fins el 10 de juliol, els col·lectius inscrits en elDirectori poden sol·licitar taquilla pel curs 2016/2017 i actualitzar les seves dades. Els col·lectius que vulguin sol·licitar taquilla, hauran d’omplir un formulari i entregar-lo al Registre General de la UAB o a qualsevol Gestió Acadèmica.
centrerecursos
A partir del 15 de juny i fins el 10 de juliol, els col·lectius inscrits en elDirectori poden sol·licitar taquilla pel curs 2016/2017 i actualitzar les seves dades.

Anualment, tots els col·lectius inscrits en elDirectori han d’actualitzar les seves dades per a comunicar els canvis que hagin succeït a l’entitat i per a corroborar el manteniment de la seva activitat associativa. D'aquesta manera, elDirectori, el registre del teixit associatiu de la UAB, així com les dades de contacte dels col·lectius publicades al web es mantenen actualitzades, i es garanteix que els col·lectius que en formen part estan actius i realitzen activitats a la UAB.

D’altra banda, els col·lectius que ho vulguin, poden sol·licitar la cessió de l’ús de les taquilles de l’Hotel d’Entitats pel proper curs acadèmic (entre el 15 de setembre de 2016 i el 15 de juliol de 2017). La cessió de l’ús de les 40 taquilles de l’Hotel d’Entitats té per objectiu satisfer les necessitats d’emmagatzematge que tenen els col·lectius, derivades de les activitats que duen a terme al Campus de la UAB. La cessió de l’ús de les taquilles s’establirà en funció del compliment de les condicions d’ús de les taquilles durant el curs anterior (2015/2016), de l’ordre d’arribada de les sol·licituds, de les necessitats d’emmagatzematge dels col·lectius i de la trajectòria i consolidació del col·lectiu a la UAB.

Els col·lectius que vulguin sol·licitar taquilla, hauran d’omplir aquest formulari i entregar-lo al Registre General de la UAB o a qualsevol Gestió Acadèmica. L’horari del Registre General de la UAB és de 9h a 18h durant el mes de juny i de 9h a 14h durant el mes de juliol. 

Dins de