Robert Casajuana tracta les conseqüències del "Brexit" a la UAB
L’encarregat de realitzar la conferència serà Robert Casajuana, director de relacions internacionals de l’empresa Simalaia, Analistas Financieros i director acadèmic de l'Institut Superior d'Empresa i Finances (ISEFi), que acumula vuit anys d'experiència a la City de Londres.

Casajuana, que també és el director acadèmic de l’Institut Superior d’Empresa i Finances (ISEFi), col·labora habitualment amb els mitjans de comunicació. Els vuit anys que va passar a la City de Londres supervisant les taules de renda fixa, accions i derivats per als clients institucionals, fan que tingui una dilatada experiència en els mercats capitals.
La conferència tractarà els efectes que tindrà el "Brexit", un procés sense precedents a Europa, als mercats financers i la incertesa sobre les seves conseqüències a l’economia, tant a petita com a gran escala.