Jornades d'informació sobre els reptes socials de l'H2020
Els dies 5 i 6 de novembre, l’Oficina de Projectes Internacionals i de Recerca organitza dos “Infodays” sobre els reptes socials del programa Horizon 2020.

La jornada comptarà amb la presència de les Punts Nacionals de Contacte per a aquest tema, i inclourà una taula rodona on s'oferiran consells pràctics per a la preparació de propostes, l'avaluació i la participació de tercers països.
Les persones interessades en presentar propostes podran sol·licitar entrevistes individuals amb les NCP (fins a completar disponibilitat).
El 6 de novembre, la jornada informativa estarà adreçada a la "Recerca, Innovació Tecnològica i Cultura", i tindrà lloc a la Sala Europa de l'Oficina de Representació de la Comunitat Europea a Barcelona, situada al Passeig de Gràcia, 90 de Barcelona. La jornada està organitzada per l’Oficina de Projectes Internacionals de Recerca conjuntament amb la CORE de Patrimoni Cultural de la UAB, l'Oficina Europa Creativa Desk- Media Catalunya i l'AGAUR, i està dirigida als operadors culturals i entitats de recerca i innovació sobre oportunitats de finançament en l'àmbit europeu.
La primera part de la jornada comptarà amb la presència d'un representant de la DG Connect de la CE, i de la Punt Nacional de Contacte del Repte Social 6. La segona part de la jornada servirà per posar en contacte les diferents entitats interessades en participar en les convocatòries presentades i s'organitzarà en 3 networking corners segons les temàtiques de les convocatòries: la Identitat Europea, el Patrimoni Cultural i TIC; i l’Innovació i Espai Públic.