Ja són aquí les XX JEMCAT!
El 24 i 25 d'octubre se celebra la XX edició de les JEMCAT a la UPF-UAB. En aquesta edició els estudiants de medicina de tota Catalunya tractaran temes com les noves facultats, accés a la universitat i númerus clausus, retallades, privatització i troncalitat.

Enguany la UPF-UAB acollirà fins a tres representants per universitat durant els dies 24 i 25 d'octubre. Eixos sobre els quals giraran les jornades són els següents: les noves facultats, accés a la universitat i númerus clausus, retallades, privatització i troncalitat. En les assemblees temàtiques, no només hi poden participar representants, sinó que són obertes a tothom que hi estigui interessat i a més són una bona oportunitat per conèixer d'aprop com funciona el CEMCAT (Consell d'Estudiants de Medicina de Catalunya).
Aquestes jornades són especials perquè, a més, és el 10è aniversari del CEMCAT i s'aprofitarà l'ocasió per a celebrar-ho com cal!El Comité Organitzador treballa aquests dies molt dur per a oferir unes JEMCAT que de ben segur que no s'oblidaran, amb un munt d'activitats per amenitzar les assemblees.
Més informació i inscripció a les jornades.