Els Centaures reprenen els entrenaments
L’equip de Rugbi de la universitat oferirà entrenaments oberts durant el mes de setembre a la Plaça de l'Acadèmia.

L’entrenament, tant masculí com femení, tenen lloc al camp de la Plaça de l’Acadèmia (just davant del Rectorat) des de les 18h fins les 20h. Tot i que el primer entrenament lliure el van fer el dilluns 17, durant els següents dilluns i dimecres del mes, se seguiran fent els entrenaments al mateix emplaçament, i seran oberts per a tothom qui vulgui jugar a aquest esport, tant si compta amb experiència com si és novell.
Cap a inicis d’octubre, Centaures es traslladarà al seu lloc d’entrenament habitual, al Servei de l’Activitat Física (SAF), els mateixos dies i el mateix horari.
Centaures vol atraure a noves persones que els agradi el rugbi amb l'objectiu de formar un bon equip per participar a la Lliga Universitària, on s’hauran d’enfrontar a altres universitats catalanes, i per participar de les activitats que s’organitzen durant el curs cada any: el Torneig de la Ferradura el dia de la Festa Major de la UAB, la Gira, visita als Borregos de Saragossa, el torneig de Girona, el torneig a Beauvais, Sant Jordi a la UAB, etc.
Per a més informació sobre el col·lectiu, podeu contactar amb ells a través de xarxes socials: Facebook i Instagram.