Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona

Divendres 21 d'octubre - Ecodinar en el campus

19 oct. 2016
null Bluesky Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El Dia de les Ciències Ambientals comença a formar part de la tradició anual de la Facultat de Ciències i dels estudis de Ciències Ambientals.
Es tracta d'una trobada entre professors, estudiants, investigadors i tots aquells que volem posar de manifest i reforçar la importància estratègica de les Ciències Ambientals a la UAB i a Catalunya.

Divendres 21 d'octubre

Seguint la línia de l'any passat, aquest és l'Any Internacional de les Llegums. La seva producció es veu afectada també pel canvi climàtic, així com per qüestions de Seguretat i Sobirania Alimentària, de manera que proposem aquesta edició centrar l'acte principal de la diada al voltant d'aquesta temàtica.
Aquest curs recuperem la festa a l'octubre, esperem que sigui estimulant i participativa, tan pels que us agraden les llegums com pels que no! Us hi esperem!


Programa

9:45 - 10:00. Recepció i benvinguda. Sala d'actes.

10:00 - 11:00. Projecció del documental "Sobreviure a la nevera". Sala d'actes. Dirigit per Montserrat Besses i Pere Lopez.

11:00 - 11:45. Pausa-cafè i esmorzar amb productes espigolats. Vestíbul de la Facultat de Ciències.

11:00 - 11:45. Fira-presentació d'entitats: l'esfera de les CCAA a la UAB. Vestíbul de la Facultat de Ciències.
Entitats convidades: Institut de Ciència i Tecnología Ambiental (ICTA), Col·legi d'Ambientòlegs de Catalunya (COAMB), Associació de Ciències Ambientals de Catalunya (ACA), Revista d'Ambientals, Ambient Crític.

11:45 - 13:15. Taller participatiu sobre malbaratament alimentari. Aula L'Obac (C5/408).
A càrrec de Paco Muñoz (Oficina de Medi Ambient de la UAB)

13:30 - 15:00. Ecodinar en el campus. Gespa-Campus - Ciències i Biociències.
Organitzat pels estudiants de quart curs de Ciències Ambientals.
Menú apte per a vegetarians.
Preu del menú: 5€
Preu de la samarreta: 10
Us agrairíem que portèssiu els vostres coberts i plats de casa per tal d'estalviar impactes.