Diego Prior, nou degà de la Facultat d'Economia i Empresa
Diego Prior, catedràtic del Departament d'Empresa, ha estat elegit nou degà de la Faculat d'Economia i Empresa de la UAB. Completen l'equip nomenat per la Junta de Facultat els professors Carlota Menéndez, Josep Lluís Roig, Consol Torreguitart, Manel Álvarez, Josep Rialp i Valeri Sorolla.

L'equip que acompanyarà al nou degà en les seves funcions està format per Carlota Menéndez, secretària de la Facultat; Josep Lluís Roig, vicedegà d'Economia i Serveis; Consol Torreguitart, vicedegana d'Afers Docents i Acadèmics; Manel Álvarez, vicedegà del Campus de Sabadell; Josep Rialp, vicedegà d'Estudis de Postgrau; i Valeri Sorolla, Vicedegà d'Estudiants i Comunicació.
Diego Prior Jiménez va realitzar els estudis de llicenciatura, màster i doctorat a la UAB, on exerceix la docència des de 1997. Ha realitzat estades com a professor visitant a diverses universitats del Regne Unit, França, Mèxic i Xile. Va ser secretari i director del Departament d'Empresa, coordinador de la Llicenciatura d'Administració i Direcció d'Empreses, vicedegà de la Facultat d'Economia i Empresa i membre del Consell de Govern de la UAB, entre altres responsabilitats.
La seva recerca tracta sobre l'anàlisi de l'eficiència de les organitzacions i de les companyies financeres. Pel que fa al camp de l'anàlisi de l'eficiència, el seu treball s'orienta cap al disseny de models d'avaluació de l'eficiència d'organitzacions públiques i privades i el disseny de programes per millorar la seva activitat. I, pel que fa a l'anàlisi financera, Prior es centra en el punt de referència comparatiu sobre l'activitat i el risc de les companyies europees en el marc competititu global. Ha supervisat 16 tesis doctorals.
És membre del comitè editorial de quatre publicacions sobre control contable, eficiència i anàlisi financera, així com membre del comitè científic de catorze congressos nacionals i internacionals. Ha participat en 36 projectes de recerca amb finançament extern (a 27 d'ells, com a investigador principal) i ha publicat fins ara 79 articles a revistes de referència,a més de 14 monografies i capítols de llibre.