Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona

Acte d'assignació de places al personal funcionari que ha accedit a l'escala administrativa de la UAB

03 juny 2026
Compartir a Bluesky Compartir a LinkedIn Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La UAB va organitzar un acte per als 66 membres del personal tècnic, de gestió i d'administració i serveis que van accedir a l'escala administrativa a la darrera promoció. L'acte va tenir lloc el 3 de juny, a la sala d'actes del Rectorat.

Personal funcionari que ha accedit a l'escala administrativa de la UAB

El 3 de juny, a les 11 h, a la sala d'actes del Rectorat de la Universitat Autònoma de Barcelona, ha tingut lloc un acte al que han estat convocades les persones que han aprovat la darrera convocatòria per a accedir a l'escala administrativa.

L’acte va estar presidit per Eduard Lorda, vicegerent de Persones, i va ser conduït per Josep Mourelle, cap de la Unitat de Gestió del PTGAS de l’Àrea de Gestió de Persones. La sessió va reunir les persones participants en el procés selectiu, que van poder fer la tria de les seves destinacions.

En línia amb iniciatives impulsades en convocatòries anteriors, l’acte es va desenvolupar en un format públic que afavoreix la transparència i l’equitat en el procés d’assignació de places, permetent que les persones aspirants triïn destinació seguint l’ordre de les puntuacions obtingudes. Aquest model ha estat valorat positivament per la comunitat universitària com un pas endavant en la millora dels processos de gestió de persones.

 

Més informació:

Dins de