Sessions informatives del UAB Exchange Programme per a estudiants del curs 2021/22

Ordenador portátil con el mapa del mundo dibujado en la pantalla

Participa a una de les dues xerrades informatives sobre el UAB Exchange Programme que se celebraran a finals del mes de gener de manera virtual. Les places assignades es coneixeran dies abans.

18/01/2021

Aquest mes de gener tornen les sessions informatives del UAB Exchange Programme del curs 2021/22. Els alumnes que tinguin plaça assignada rebran la confirmació el dia 22 de gener de 2021.

Les xerrades es realitzaran a través de TEAMS en dos dies diferents però amb el mateix contingut per possibilitar l'assistència de tots els estudiants. S'enviarà l'enllaç de les sessions als alumnes seleccionats, juntament amb la resolució definitiva.

Les dates convocades són:

- Dia 27 de gener de 2021 de 12 a 13,30 h
- Dia 28 de gener de 2021 de 15 a 16,30 h