Primer workshop del projecte SeeRRI a Bolonya

Foto dels assistents als meeting de Bolonya

La Universitat de Bolonya es va convertir en el punt de trobada dels membres del projecte SeRRI, que van aprofitar per intercanviar coneixements en l’àmbit de la RRI.

26/09/2019

Del 18 al 20 de setembre va tenir lloc a Bolonya el primer dels catorze whorkshops programats dins del projecte SeeRRI per tal d’abordar el repte de treballar junts per la transformació sostenible i el canvi social dels ecosistemes de recerca i innovació.

En aquesta trobada, a més de fer un balanç general de la progressió del projecte, es van realitzar també diverses sessions formatives amb l’objectiu de promoure la implementació de la RRI tant a nivell d’organització com a nivell territorial. Així, les sessions es van centrar en com involucrar els agents clau i com identificar els factors d’influència. Des de la UAB es va liderar la sessió de facilitadors de RRI, on es van proporcionar eines per formar professionals que puguin actuar d’assessors en RRI a les seves institucions.