Nou dones artistes exposen les seves obres a la mostra "passARTdís"

passARTdís

La Facultat de Filosofia i Lletres organitza una exposició que recull les obres realitzades per nou dones artistes. Aquesta iniciativa s'emmarca dins dels actes de commemoració del cinquantè aniversari del centre. La mostra es podrà visitar fins al 9 de novembre.

21/09/2018

Dins de les activitats de commemoració del seu cinquantè aniversari, la Facultat de Filosofia i Lletres ha inaugurat la mostra "passARTdís. 50 anys d'art a Lletres". Nou dones artistes exposen les seves obres als passadissos i vestíbuls de la Facultat i a la sala de revistes de la Biblioteca d'Humanitats fins al 9 de novembre.

Aquesta exposició mostra l'activitat artística endegada i dinamitzada per Teresa Camps, professora del Departament d'Art i de Musicologia gràcies a la qual una abundant obra artística produïda per estudiants, professorat i personal administratiu ha ocupat els espais de la Facultat al llarg de les seves cinc dècades d'existència.

Per a aquesta mostra, Camps ha reunit l'obra de nou dones artistes, algunes de les quals ja havien exposat  anteriorment la seva obra en aquest mateix espai. Són Ade Boyle ("El temblor de la luz bajo el paraíso"), Alexandra Genís ("L'arbre de la ciència del bé i del mal"), Núria Manso ("Text perdut"), Núria Martínez-Seguer ("Nommer Femme belle de jour"), Mar Morón ("Dona ocell-Mujer pájara-Bird woman"), Victòria Rabal ("Xarxa"), Laia Rissech ("Sense títol"), Rosa Tarruella ("Blauets. Recordant Hilma af Klint" i "Les tres Gràcies. Recordant Ende, la monja miniaturista del beatus de Girona") i Lesley Yendell ("Gota a gota").

Més informació: Facultat de Filosofia i Lletres