La UAB visita Colòmbia

FIEP 201910 Latam

Un equip de la UAB serà present a la fira FIEP 2019 a Colòmbia per apropar l'oferta de màsters, postgraus i doctorats de la Universitat als estudiants d'Amèrica Llatina interessats en ampliar els seus estudis a Europa.

11/10/2019

A l’octubre la Universitat Autònoma de Barcelona visitarà Colòmbia per assistir a la fira FIEP, Feria Internacional de Estudios de Postgrado. La fira es celebra a Cali el 21 d'octubre i a Bogotà el 22 d’octubre.

L’equip enviat per la UAB tindrà l'oportunitat d'atendre personalment els estudiants interessats en accedir als nostres programes formatius de postgrau: màsters oficials, màsters i postgraus propis, doctorats i cursos d'especialització, reconeguts internacionalment per la qualitat de la docència, l'orientació a les necessitats del sector professional i l'excel·lència en la recerca.

L'entrada a FIEP és gratuïta però l'aforament dels salons és limitat. Per a poder accedir amb seguretat pots registrar-te a través del web de FIEP 2019.

La fira tindrà lloc els següents dies i horaris:

• A Cali, el 21 d’octubre, de 16:30 a 20:00 h., a l'Hotel Intercontinental Cali.
  • A Bogotà, el 22 d’octubre, de 16:30 a 20:00 h., a l'Hotel JW Marriott Bogotà.