Sala de premsa Premsa i mitjans

La UAB s'integra a la xarxa Open Education Europe

La UAB és una de les 93 institucions europees que s'han integrat a Open Education Europe, un web que ofereix recursos educatius oberts en línia.

04/10/2013

Els cursos oberts (Massive Online Open Courses, MOOC) que la UAB ofereix a través de la plataforma Coursera estan inclosos entre els recursos als quals es pot accedir a través d'Open Education Europe, que vol ser la font principal d'innovació en educació online del continent.

L'objectiu d'aquesta iniciativa, impulsada per la Comissió Europea, és donar accés a tots els recuros educatius oberts, en diferents llengües, per posar-los a l'abast d'estudiants, docents i investigadors. A més, vol facilitar el contacte entre els usuaris d'aquest tipus de serveis i inclou la publicació més visitada a nivell mundial sobre educació oberta i noves tecnologies, eLearning Papers.

Més informació: Open Education Europe