La segona promoció de Bioquímica UAB celebra 40 anys amb una trobada a la UAB

Trobada promoció 79 Bioquímia UAB

La promoció del 79 de Bioquímica UAB va visitar la Facultat de Biociències, el Sincrotró i va celebrar un sopar a l’Hotel Campus de la UAB el divendres 28 de juny.

01/07/2019

Són la promoció 1974-1979 de Bioquímica i aquest any van celebrar els 40 anys del final dels seus estudis amb una trobada a la UAB el divendres 28 de juny.

Es van trobar a la seu d’Alumni a la plaça Cívica per acreditar-se i començaran amb una visita a la Facultat de Biociències. Van continuar la celebració amb una visita guiada al Sincrotró Alba i finalment van sopar a l’Hotel Campus de la UAB.

17.30/17.45h Acreditacions.
Punt de trobada a l'Oficina Alumni
Fotografia del grup.
Lliurament detall Alumni

18.30h Visita al departament de Bioquímica i Biologia Molecular.
Visita al departament amb en Dr. Jaume Farrés, degà de Biociències.

19.30h Visita guiada al Sincrotró Alba.

21:00/21.30h Sopar a l'Hotel Exe Campus