La professora i psicòloga Carla Sharp aborda en una conferència les patologies de la personalitat

Carla Sharp sii

La professora de la Universitat de Houston i reconeguda psicòloga, Carla Sharp, impartirà la conferència "Les patologies de la personalitat creixen" el dilluns, 10 de desembre, a les 13 h. (aula P-24) a la Facultat de Psicologia. Sharp dirigeix un centre per adolescents de prevenció, diagnosi i tractament. Ha rebut diferents premis per les seves investigacions novedoses i pioneres en el desordre de la personalitat, centrat en nens i adolescents.

28/11/2018

La conferència s'oferirà a l'aula P-24 de la Facultat de Psicologia. Carla Sharp és catedràtica de Psicologia de la Universitat de Houston i directora de formació del programa de doctorat de Psicologia Clínica a la Universitat de Houston (UH). També dirigeix ​​el Centre d'Adolescència per a la Prevenció i Tractament de la Valoració de la Diagnosi (ADAPT) a la UH i el Laboratori de Psicopatologia del Desenvolupament de la UH.

Té una llarga experiència en la cognició social com una causa i correlació del trastorn psiquiàtric al llarg de la vida, amb especial atenció a la joventut. Ha publicat més de 200 publicacions, nombrosos capítols i llibres, incloent la Cognició social i la Psicopatologia del Desenvolupament (OUP) i el Manual del Trastorn de la personalitat fronterera en nens i adolescents (Springer).

Una gran part de la seva investigació ha utilitzat el trastorn de la personalitat fronterera (i una altra patologia de la personalitat) per estudiar on la funció social-cognitiva va malament. Com a tal, té una comprensió científica molt avançada de la fenomenologia, causes i correlacions del trastorn de la personalitat fronterera en la joventut.

Va rebre el premi 2016 de la Societat Nord-americana per a l'Estudi dels Trastorns de la Personalitat i el Premi a l'assoliment en el camp dels trastorns de personalitat greu del 2018 per l'Institut de trastorns de la personalitat i del trastorn de la personalitat de Borderline. Ha estat molt implicada en la redacció de la CIM-11 del trastorn de la personalitat.