La FIRST Lego League torna a la UAB amb la sostenibilitat de fons

foto_lego

Els 32 equips que han participat aquest dissabte -8 de febrer- en la fase classificatòria de la FIRST Lego League celebrada a l’Escola d’Enginyeria de la UAB han utilitzat l’eslògan de “L’Autònoma l’ambient + sostenible”. D’aquesta manera, el lema, que ha aparegut en tots els gots, s’ha donat a conèixer entre tots els assistents. Els participants, tots estudiants de secundària, han presentat diferents projectes per millorar els edificis de les ciutats futures i, així, que aquestes siguin més sostenibles.

11/02/2020

L’Escola d’Enginyeria ha acollit aquest dissabte 8 de febrer un dels tornejos classificatoris de la FIRST Lego League. L’esdeveniment, que ha agrupat 32 equips formats per estudiants de secundària, ha fet públic els diferents projectes dels participants per millorar les ciutats del futur, analitzant l’evolució dels edificis i pensant com construir espais on viure i treballar de forma sostenible gràcies a la tecnologia.

Justament, coincidint amb el lema d’aquest any, l’emergència climàtica, els organitzadors han utilitzat els gots de Dinamització, en els què es pot llegir “L’Autònoma l’ambient + sostenible”. Així doncs, aprofitant la coincidència amb la temàtica del torneig, s’ha  fet conèixer el lema de la UAB al mig miler de persones que van presenciar la jornada.

Els estudiants que han participat, més enllà de presentar i analitzar com es poden millorar les ciutats del futur, també han jugat al Joc del Robot. Durant 2 minuts i mig, cada equip ha mostrat un robot de Lego a motor que ells mateixos han programat.