La Candidatura encapçalada per Eyder Ferrero Ramos guanya les eleccions a la Comissió Executiva del CEUAB

Eleccions a la Comissió Executiva del CEUAB. Curs 19/20

El Consell d’Estudiants de la UAB (CEUAB) és l és el màxim òrgan de representació, debat i coordinació dels estudiants de la Universitat Autònoma de Barcelona. Es composa del Plenari, l’òrgan de decisió i on cada facultat hi té quatre representants, i la Comissió Executiva, l’òrgan executiu, que es renova cada curs acadèmic.

21/11/2019

Els dies 3 i 4 de desembre s’han realitzat les eleccions a la Comissió Executiva, on els membres del Plenari han escollit la candidatura A com a guanyadora. Així doncs, s’anuncien els resultats provisionals i la Comissió Executiva del CEUAB del curs 2019/2020 està formada pels següents membres:

Presidència Eyder Ferrero Ramos
Secretaria Matías Sanandrés Capó
Tresoreria Cristina de Azlor Baiget
Vicepresidències Joan Campins Melis
Estel Oleart Mariné
Albert Font Sancho
Júlia Aja Aguilar
La candidatura A s’ha proclamat guanyadora amb 35 vots favorables, el 79,5% del total. Dels 44 vots emesos, 6 han estat en blanc i 3 han resultat nuls. El 63,3% dels 52 membres que té actualment el plenari de l’òrgan ha participat de les eleccions d’enguany. Des d’avui i fins el 9 de desembre queda obert el període de reclamacions a la proclamació provisional. Els resultats definitius s’anunciaran el dia 10 de desembre.

El Consell d’Estudiants de la UAB (CEUAB) és el màxim òrgan de representació estudiantil de la UAB i té per objectiu principal fer arribar la veu dels estudiants als òrgans de presa de decisions de la universitat, tot garantint els drets de la comunitat estudiantil. Compta amb dos òrgans: el Plenari i la Comissió Executiva. El Plenari n’és l’espai de debat i presa de decisions i, un cop l’any, tria els membres de la Comissió Executiva, òrgan executor de les decisions.

Podeu consultar tota la informació sobre les eleccions i sobre el CEUAB a al web de Dinamització Comunitària, i conèixer com ha estat el dia a dia de les eleccions a través del Twitter de Dinamització Comunitària.