Ja et pots descarregar els nous catàlegs de grau 2019-2020

Plans d'estudis UAB 2019

Descarrega't la versió en PDF dels nous catàlegs de grau UAB que repartim a les Jornades de Portes Obertes 2019. A més, aquest any estrenem nou disseny amb tots els quès i els perquès de triar futur a la UAB.

04/02/2019

Enguany, els catàlegs UAB venen amb moltes novetats. Un disseny renovat que et farà més fàcil la tria del teu grau i nous continguts amb la informació més demanada pels futurs estudiants. Notes de tall, ponderacions, sortides professionals, assignatures... però també perquè fer un grau o un altre, i perquè fer-lo a la UAB, explicat en cada cas pel professorat de cada grau.

Estrenem els nous catàlegs aquesta setmana a les Jornades de Portes Obertes, 5, 6, 7 i 8 de febrer. I també els repartirem al Saló de l'Ensenyament i a moltes altres activitats d’orientació de la Universitat. Però ja pots aconseguir-los en versió PDF a www.uab.cat/guies-pdf

També pots ampliar la informació de cada grau a www.uab.cat/graus, on hi trobaràs tot el detall del pla d'estudis, l'accés, les pràctiques o la mobilitat, entre d'altres.

Fins ara, la UAB estrenava catàlegs de grau en paper al Saló de l'Ensenyament, a mitjans de març. Una de les novetats d'enguany és que hem avançat la publicació a principis de febrer, per poder oferir els nous catàlegs ja als futurs estudiants i als instituts que visiten el campus a les Jornades de Portes Obertes, o també en format digital a través del web.