Fira virtual de màsters i postgraus UAB

Fira virtual masters i postgraus UAB

Entre el 29 de juny i el 10 de juliol, els màsters oficials i els màsters i postgraus propis de la UAB organitzen sessions informatives perquè en puguis parlar directament amb la coordinació de cada programa. Inscripció oberta!

12/06/2020

Prop de 150 sessions informatives perquè puguis parlar directament amb la coordinació de cada màster i postgrau de la UAB. Inscripció oberta!

Estàs acabant el grau a la UAB i t’agradaria parlar directament amb els coordinadors o coordinadores d’alguns màsters i postgraus, oficials o propis, que et semblen interessants? No cal que esperis a trobar-te’ls pel passadís a partir del setembre: apunta’t a la Fira virtual de màsters i postgraus de la UAB. Inscripció oberta! I tu? Estàs estudiant en una altra universitat però també t’agradaria parlar directament amb la coordinació de diversos programes que et criden l’atenció? A la UAB creiem en les segones oportunitats: si has fet el grau en una altra universitat, és el moment per afegir una experiència i un títol UAB en la teva carrera professional o investigadora.

De dilluns 29 de juny a divendres 10 de juliol. Gairebé 14 dies seguits per encabir-hi una àmplia oferta de màsters oficials i màsters i postgraus propis de pràcticament tots els àmbits de coneixement. Ja tenim programades prop de 150 sessions informatives, cadascuna d’elles centrada en un màster o un postgrau diferent. La coordinadora o el coordinador de cada màster o postgrau farà una petita presentació i podràs fer-li directament les preguntes o dubtes que vulguis resoldre. A més, podràs conèixer les teves futures professores i professors o els teus futurs companys i companyes de classe.

Per participar-hi, cal fer una inscripció prèvia: apunta't i aviat t'enviarem com accedir a través del teu email. Pots apuntar-te a totes les sessions que et semblin interessants:

Inscripció oberta!

T'agradaria poder xerrar directament amb la coordinació per fer preguntes i resoldre dubtes? Aquí pots veure el detall de les sessions previstes. Visita’ns sovint: cada dia en publiquem de noves!

Més informació sobre màsters i postgraus:
Fira virtual de màsters i postgraus de la UAB
Màsters oficials UAB
Màsters i postgraus propis UAB