El col•lectiu Club Alpí Universitari protagonitza la nova exposició del Centre de Recursos per a Col•lectius

Club Alpí Universitari

Al Centre de Recursos per a Col·lectius periòdicament es realitzen exposicions dels col·lectius que formen part d’elDirectori per tal de mostrar la seva activitat a la comunitat universitària. Aquesta vegada el protagonista de l'aparador és el Club Alpí Universitari (CAU).

18/01/2019

El Club Alpí Universitari (CAU) de la UAB és un col·lectiu d'alpinisme que organitza trobades, excursions i activitats relacionades amb la muntanya. El seu principal objectiu és crear un punt de trobada dins el campus universitari per a organitzar excursions i gaudir de la muntanya amb bona companyia. A més, es tracta d'un col·lectiu obert a tothom, l'únic requisit és ser un amant de l'alpinisme.

A l'exposició del Centre de Recursos per a Col·lectius hi ha muntada una de les tendes que utilitzen en les seves rutes més llargues, els mosquetons, cordes i altres estris necessaris i indispensables per tenir-ho tot controlat i poder gaudir com cal de la natura. A més, també s'hi poden veure fotografies realitzades pels propis membres del CAU en les seves excursions més gelades i més primaverenques, en les quals els podem veure fent un cim, descansant en petits refugis, travessant muntanyes cobertes de neu, contemplant vistes espectaculars o iniciant rutes per les fantàstiques muntanyes de Montserrat.

Si et vols apuntar a les seves trobades i sortides, el col·lectiu es reuneix cada dilluns a les 13.30 h a l'Hotel d'Entitats de la Sala Annexa de la UAB, o bé pots contactar amb ells a través del correu electrònic (clubalpi.uab@gmail.com) o les seves xarxes socials.

Si formes part d'un col·lectiu inscrit a elDirectori i voleu ser els pròxims en decorar l’expositor del Centre de Recursos, podeu enviar un correu electrònic a suport.participacio@uab.cat