Dos estudiants de la Facultat de Dret, premiats al Campus Law Practice School

Dana Llaves i Asier Debasa

La Campus Law Practice School, que organitza l'entitat Jóvenes Juristas, facilita a estudiants de l'àmbit acadèmic del dret fer un tast de l'activitat professional a institucions del sector. A l'edició d'enguany, dos estudiants de la Facultat de Dret de la UAB han rebut sengles distincions.

04/09/2019

Dana Llaves i Asier Debasa, estudiants de la Facultat de Dret de la UAB, han estat guardonats com a millor mediadora i com a segon millor assessor, respectivament, a l'edició d'enguany de la Campus Law Practice School, que organitza l'entitat Jóvenes Juristas.

Aquesta iniciativa permet als estudiants de graus i màsters de l'àmbit del dret realitzar estades d'una setmana en institucions del sector com ara l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Terrassa, els Jutjats de Terrassa, la firma d'advocats Cuatrecasas o l'Institut de Mediació Integral.

A l'edició d'enguany, que va tenir lloc el mes de juliol passat, Dana Llaves, estudiant de la doble titulació Grau en Administració i Direcció d'Empreses + Grau en Dret, va ser escollida la millor negociadora, i Asier Debasa, estudiant de la doble titulació Grau en Ciència Política i Gestió Pública + Grau en Dret, va rebre la menció d'honor (segon premi) en la categoria d'assessoria.

Els dos estudiants guardonats han estat convidats a Unleash 2019, el major festival de talent jove del món, que tindrà lloc a Madrid entre l’11 i el 13 de setembre i que comptarà amb la presència de joves destacats de diferents àmbits acadèmics.