Comunicat dels rectors i rectora de les universitats públiques catalanes

Logo ACUP

Comunicat sobre l'empresonament de diversos dirigents i càrrecs polítics on es demana una solució democràtica i dialogada al conflicte.

24/03/2018

Els rectors i rectora de les Universitats Públiques catalanes volem fer públic el nostre profund malestar amb els empresonaments de diversos dirigents i càrrecs  polítics.Considerem que existeixen altres vies per afrontar la situació política que viu Catalunya en aquests moments i que la presó no és la manera de fer-ho.

Creiem que el diàleg i la negociació sobre la base de les idees haurien de configurar el marc per afrontar els problemes polítics que ens afecten. D'acord amb aquesta convicció, hem defensat de forma reiterada el diàleg com a única forma d'abordar aquests problemes i restablir el funcionament ordinari de les institucions d'autogovern de Catalunya.

La situació extraordinària que viu el nostre país obliga tothom a actuar amb la màxima responsabilitat per propiciar una solució democràtica i dialogada al conflicte.

Barcelona, Girona, Lleida, Tarragona, 24 de març de 2018