El Banco Santander llança la I Convocatòria de Beques Santander Intraemprende
Estudiants pel campus 14.01.2019  -  A partir del 5 de febrer, l’alumnat podrà sol·licitar una beca remunerada pel Banco Santander per a realitzar pràctiques remunerades en empreses durant dos mesos.

El Banco Santander ha publicat la I Convocatòria de Beques Santander Intraemprende, un nou programa de beques de formació de talent universitari i de cooperació universitat-empresa que té per objectiu facilitar la innovació en les empreses mitjançant la resolució de reptes, que seran resolts per equips multidisciplinars de fins a quatre estudiants universitaris i una o dues persones de la pròpia empresa.

Els equips realitzaran pràctiques a les empreses, de 20 hores setmanals, durant dos mesos i tindran una remuneració de 600 euros mensuals finançada al 100% pel Banco Santander. Aquesta primera convocatòria seleccionarà un màxim de 80 alumnes, que faran pràctiques a 20 empreses.

Les persones interessades podran sol·licitar la seva inscripció a la convocatòria a través del portal de beques del Banco Santander, a partir del 5 de febrer de 2019.
Beques Santander
Anar a Notícies
Si tens algun dubte sobre una nota de premsa o desitges més informació
g.premsa@uab.es