Visita la UAB Totes les activitats i continguts per descobrir la UAB i el campus presencialment o online. T'esperem a la UAB!

Visites als centres de secundària

Visites als campus

La UAB s'apropa a tu!

Des de la UAB venim a visitar-te al teu institut o ajuntament perquè coneguis millor la nostra universitat i tots els serveis que ofereix el campus. A més, ho podràs fer de la mà d’algunes de les persones que millor coneixen la UAB: les professores i els professors.

Es tracta de sessions informatives, tan presencials com online, en què el professorat de la universitat t’explica tota l’oferta formativa i de serveis de la UAB i t’ajuda a orientar-te en l’elecció dels estudis.

I tot això sense moure’t del teu centre: les visites s’organitzen tant a ajuntaments com a centres de secundària, de batxillerat i de cicles formatius de grau superior, i es faran entre els mesos de febrer i maig del 2022.

Les sessions informatives estan orientades a l’oferta de graus de la UAB, les fem majoritàriament en català i les oferim arreu de la geografia de parla catalana: en modalitat presencial o online a Catalunya i en modalitat online a les Illes Balears, País Valencià, Franja de Ponent, Andorra i Catalunya Nord.

Inscripcions obertes! Per sol·licitar-ne una, escriu-nos a promocio.visites.centres@uab.cat especificant-nos: nom del centre + curs i nombre d’alumnes + població i comarca + persona de contacte (nom, email i telèfon) + data i hora desitjada per fer la sessió (entre febrer i maig) + modalitat (presencial o online).

Tingues en compte, però, que en aquestes presentacions oferim una xerrada general sobre l’oferta de la UAB. Si estàs interessat a obtenir informació específica sobre cadascun dels graus de la UAB, et recomanem que assisteixis a les Jornades de Portes Obertes.

Tens dubtes? Escriu-nos a promocio.visites.centres@uab.cat