Dia de les Famílies

El Dia de les Famílies et permet visitar amb la teva família el campus i les facultats i escoles de la UAB, amb visites guiades pel professorat de cada centre. S'orienta a estudiants de segon de Batxillerat i de CFGS. Enguany es fa el dissabte 4 de maig.

L'objectiu del Dia de les Famílies és visitar el campus i els centres. Si vols conèixer un grau en concret, et recomanem que ens visitis a les Jornades de Portes Obertes o al Saló de l'Ensenyament

Cal inscripció prèvia per assistir i les places són limitades. Si t'interessa, inscriu-te el més aviat possible:

A la visita, coneixeras les instal·lacions: les aules, els seminaris, les sales d’estudi, les biblioteques, els laboratoris, les aules d’informàtica, etc. Depenent de la facultat o escola: els laboratoris de docència, els estudis de ràdio i platós, les cabines de traducció simultània, la sala de vistes, les granges, etc.

Les visites es realitzen a cadascuna de les facultats i escoles del Campus de Bellaterra i al Campus de Sabadell. S’ofereixen dos torns de visita: a les 09:45h i a les 11:45h.

A més de la visita, de 9:00h a 15:00h podràs fer una volta en bus pel campus UAB. Els autobusos de la UAB són de lliure accés. El Dia de les Famílies el trajecte es complementa amb explicacions sobre el campus i els serveis.

Si t'interessa viure en el campus durant els teus estudis, de 10:30h a 14:30h tens l’opció de fer una visita guiada als habitatges de la Vila Universitària.

9:00h -15:00h
  Servei gratuït de bus per fer una volta guiada al campus i anar a la facultat o l'escola escollida.

09:45h
  Primer torn: rebuda de les famílies a l'entrada de cada facultat o escola i inici de la visita guiada pel professorat del centre.

11:45h
  Segon torn: rebuda de les famílies a l'entrada de cada facultat o escola i inici de la visita guiada pel professorat del centre.

10:30h - 11:00h - 11:30h - 12:00h - 12:30h - 13:00h - 13:30h - 14:00h - 14:30h
  Visita als habitatges de la Vila Universitària (opcional).

La informació necessària sobre com arribar al campus o moure't pel seu interior la podeu consultar a l’apartat de mobilitat i transports del web de la UAB o a l'aplicació App&Town.