Accés Grau en Enginyeria Química
Taula d’accés
Els alumnes que volen accedir a aquesta titulació tenen, segons els estudis d'origen, diferents vies d'accés:
Tipus d'accés | Preferència d'accés | Nota de tall curs 20-21 |
Des del Batxillerat + PAU i des dels CFGS | Assignatures de la fase específica de les PAU que ponderen:
|
8,372 |
Proves d'accés per a més grans de 25 anys | Opció Enginyeria i Tecnologia | 5,000 |
Altres | Proves + de 45 anys Titulats universitaris Canvi d'estudis i convalidacions Acreditació professional + 40 anys |
--- --- |
Als alumnes que han cursat un dels cicles formatius següents, se'ls podran reconèixer des de 18 crèdits fins a 34, i incorporar-los al seu expedient acadèmic de la UAB: Anàlisi i Control, Fabricació de Productes Farmacèutics i Afins, Indústria Alimentària, Indústries de Procés de Pasta i Paper, Indústries de Procés Químic, Laboratori d'Anàlisi i Control de Qualitat, Processos i Qualitat en la Indústria Alimentària, Química Ambiental i Química Industrial. Més informació.
Codi de preinscripció
21090Perfil de l’estudiant
Les característiques que es recomana que tingui l'estudiant amb interès a fer aquests estudis són:
- Bona base de matemàtiques, física i química (que caldria haver cursat en els estudis previs).
- Capacitat d'abstracció i raonament lògic.
- Sentit pràctic molt desenvolupat.
- Sentit de l'organització i del mètode.
- Capacitat de creació i d'innovació.
- Bona habilitat manual.
Formació complementària
- Talleres de Matemàtiques per a les enginyeries.
- Curs propedèutic de Física per a científics.
- Curs propedèutic de Química per a científics.
Taules d’adaptacions
- Taula d'adaptació des de l'Enginyeria Química
- Taula d'adaptació des de l'Enginyeria Tècnica Industrial, especialitat Química Industrial
Informació relacionada sobre l’accés
Consulta tota la informació relacionada amb les vies d’accés a la universitat: estudiants de batxillerat, estudiants de CFGS, majors de 25 anys, majors de 45 anys.També trobaràs informació d’altres vies d’accés (acreditació d'experiència laboral, canvi d'estudis universitaris espanyols, canvi d’estudis universitaris estrangers), o vies d'accés per a estudiants internacionals no titulats (estudiants internacionals: batxillerat UE, estudiants internacionals: batxillerat no UE) i per alumnes titulats (reincorporacions, universitaris UE, universitaris no UE i titulats universitaris).