Estudiar

Jornades de portes obertes UAB (febrer)

12 i 13 de febrer, en format virtual

Els divendres 12 i el dissabte 13 de febrer de 2021 celebrarem les Jornades de Portes Obertes de la UAB en format virtual, en les que podreu obtenir de primera mà tota la informació sobre el Grau de Prevenció i Seguretat Integral.

Durant els dos dies es faran diverses sessions informatives en línia, a través de la plataforma Teams, a càrrec de la direcció de l'Escola. Les sessions també seran una oportunitat per conèixer de ben a prop l'experiència d'alguns alumnes i exalumnes del Grau.
Inscriu-te a les sessions

Sessions informatives de l'Escola de Prevenció i Seguretat Integral - divendres 12 de febrer
Titulació 10h 12h 16h 18h
Prevenció i Seguretat Integral Sessió
online

Sessions informatives de l'Escola de Prevenció i Seguretat Integral - dissabte 13 de febrer
Titulació 10h 12h 16h 18h
Prevenció i Seguretat Integral Sessió
online

Per a més informació, seguiu-nos al nostre Instagram, Twitter i Facebook.

Coneix la Vila Universitària!

T’ensenyarem els pisos, les instal·lacions i els serveis en una visita virtual (divendres 12 i dissabte 13 de febrer, a les 16h) i t’ho explicarem tot sobre les activitats que fem i com és la vida al campus de la UAB. I si tens dubtes, podràs fer totes les preguntes que vulguis.

Registra't al formulari de les Jornades de Portes Obertes UAB (hauràs de seleccionar l'opció "16:00 Vila Universitària - Allotjament")