Jornades de portes obertes UAB (febrer)

Tria el dia que et vagi millor venir a les Jornades de Portes Obertes de l'Escola de Prevenció i Seguretat Integral de la UAB (cal inscriure's fent clic a l'enllaç del dia que vulguis visitar-nos):

- Divendres 8 de febrer, a les 10 h.
- Divendres 8 de febrer, a les 12 h.

Els dies 5, 6, 7 i 8 de febrer de 2019 celebrarem les Jornades de Portes Obertes, on podreu venir i obtenir de primera mà tota la informació sobre el Grau de Prevenció i Seguretat Integral.

Farem una xerrada explicativa impartida per la Directora de l'Escola, i on també podreu conèixer l'experiència d'alguns estudiants que estan cursant la titulació.

La jornada acabarà amb una visita a les instal·lacions del Centre.

Dia 5 de febrer Dia 6 de febrer     Dia 7 de febrer     Dia 8 de febrer
Xerrada Lloc Mapa Hora
Prevenció i Seguretat Integral Escola de Prevenció i Seguretat Integral. Aula 307. 10 h i 12 h 10 h i 12 h 10 h, 12 h i
10 h i 12 h

Per a més informació, seguiu-nos al nostre Instagram, Twitter i Facebook.

Equips de Benvinguda

Els equips de benvinguda de l'Escola de Prevenció i Seguretat Integral t'informaran sobre la millor manera d'arribar a la teva sessió informativa:

Si vens en FGC: et recomanem baixar a la parada Bellaterra, on un equip de benvinguda format per estudiants de l’escola identificats amb armilles verdes t’esperarà des de les 9h del matí per indicar-te com arribar a l’Edifici Blanc.

Si vens en autocar: un altre equip de benvinguda t’esperarà a partir de les 9h del matí a l’aparcament de l'Eix Central, per informar-te i acompanyar-te a les xerrades.

Bus-llançadora: L'Escola habilitarà un servei de bus-llançadora des de la Plaça Cívica (parada de Postgrau) fins a l’Edifici Blanc a les 9:30h i a les 9:45h, per assistir a la xerrada de les 10h, i a les 11:30h i 11:45h, per anar a la de les 12h.

Si és el primer cop que visites el campus de la UAB, pots consultar com arribar-hi. És molt fàcil!