Visita la UAB Totes les activitats i continguts per descobrir la UAB i el campus presencialment o online. T'esperem a la UAB!

Dia de les Famílies

mara i filla amb el campus de fons

Dissabte 6 de maig de 2023

El dissabte 6 de maig celebrarem el Dia de les Famílies, on podràs visitar la facultat que més t'interessi, el campus de la UAB i els habitatges de Vila Universitària.

L'objectiu del Dia de les Famílies és visitar el campus i les faculats i escoles. Si vols conèixer un grau en concret, et recomanem que t'apuntis a les xerrades i miris els vídeos de les Jornades de Portes Obertes que vam fer el mes de febrer. També pots trobar informació detallada descarregant-te les guies i catàlegs de la UAB en pdf.

Durant el primer trimestre de l'any 2023 obrirem la inscripció al Dia de les Famílies.

Tens dubtes? Escriu-nos a promocio.dia.families@uab.cat