Informació i inscripció per empreses

Funcionament de l'esdeveniment

El Workshop es realitza durant el matí del dia 13 de febrer en horari de 9.30 a 14.30 a l’Hotel Exe Campus del Campus UAB, ubicat davant mateix de l’Escola.

El Centre distribueix en petits estands (una taula i quatre cadires) a totes les empreses participants en una sala habilitada per l’esdeveniment. Cada empresa estarà identificada amb un rètol que proporciona l’organització (a tal efecte, s’ha d’enviar a l'organització el logotip de l’empresa); si es vol portar material propi,  s’ha d’avisar amb antelació.

Durant tot el matí els alumnes assisteixen a la sala per tal d’entregar els seus currículums i, si l’empresa ho necessita, realitza entrevistes amb la finalitat d'oferir una plaça de pràctiques o un lloc de treball als estudiants.
L'empresa recull tots els currículums per poder fer una elecció a posteriori.

Es tracta d’una trobada on les empreses poden fer selecció dels futurs estudiants en pràctiques, i fins i tot, dels futurs treballadors en un sol dia.

Al finalitzar, es convida a les empreses assistents a participar en el còctel de comiat i es crea un espai de Networking.

Inscripcions per empreses

Les empreses turístiques i hoteleres que desitgin participar al XXIIè Workshop organitzat per l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona, cal que es posin en contacte amb la nostra Unitat de Pràctiques i Borsa de Treball:

e-mail: practiques.btreball.fuab@uab.cat

Moltes gràcies per la vostra col·laboració i participació!