Arxiu de notícies

Proves d'acreditació d'idiomes

Inscripció als exàmens d'acreditació d'idiomes del nivell III pendents del curs 2019-20

Des de l'1 al 15 de desembre (ambdós inclosos) resta oberta la inscripció per poder realitzar els exàmens d'acreditació d'idiomes del nivell III d'Anglès, Francés i Alemany, que van quedar pendents del passat curs acadèmic 2019-20. Per efectuar aquestes proves voluntàries, heu d'omplir aquest formulari i indicar si us voleu presentar als dos idiomes o només a un. Poden realitzar aquests exàmens només els estudiants que vau superar aquestes assignatures.

Estudiant de suport a les activitats de promoció de l'Escola

Resolució de les pràctiques de suport a les activitats de promoció de l'Escola

S'ha publicat la resolució de les 20 places de pràctiques de suport de promoció de FUABformació, per a estudiants de l'Escola de Turisme i Direcció Hotelera, per col·laborar en les activitats, tant virtuals com presencials, de donar a conèixer els Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera a futurs alumnes i a les seves famílies.

Participació del professor Francesc Carrió a la confererència online sobre el sector MICE post-COVID

Francesc Carrió intervindrà en una conferència sobre el sector MICE post-COVID

El professor Francesc Carrió, Coordinador del mòdul de Fires i Congressos del Màster Oficial en Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments, participarà com a ponent en la conferència online “MICE Industry: What is next post COVID-19?”, el proper 20 de novembre, a les 15 hores. L'esdeveniment s'emmarca dins de la 14ª Setmana Mediterrània de Líders Econòmics (MedaWeek Barcelona 2020).