Coneix l'Escola

Arxiu de notícies

1a Trobada de la Conferència Espanyola de Degans i Deganes de Turisme

L'Escola forma part de la Conferència Espanyola de Degans i Deganes de Turisme

40 representants d'universitats espanyoles es van reunir, el passat 4 de juny, per aprovar els estatuts de la Conferència Espanyola de Degans i Deganes de Turisme (CEDTUR), que té la finalitat de fomentar i millorar la coordinació de la formació turística que s'imparteix en les diferents facultats i escoles. Maria Noguera, Directora de l'Escola de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, és membre de la Comissió Gestora d'aquesta nova institució.

Sessions Màster Oficial Turisme

Xerrades informatives en línia sobre els Màsters oficials en turisme i hoteleria

L'Escola celebrarà els dies 21, 22 i 28 de juny, a la tarda, una sessió informativa en línia amb els seus coordinadors de cada un dels seus programes oficials: el Màster Oficial en Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments, el Màster Oficial en Gestió d'Empreses Hoteleres, i el Màster Oficial en Gestió Turística del Patrimoni Cultural. Inscriu-te!

Doble Graduació dels titulats de l'Escola

L'Escola celebrarà les Graduacions de titulats de les promocions 2020 i 2021

L'Escola organitza una doble celebració de Graduació dels titulats de Graus, Màsters i Postgraus, corresponents a les promocions 2020 (que es va haver de posposar per la pandèmia) i 2021. Els actes es realitzaran el 30 de juny i 1 de juliol, respectivament, a les 18 h, a l'Hotel Exe Campus. A causa de les mesures de seguretat per la Covid-19, només podran assistir presencialment les persones que es graduïn i un acompanyant. Ambdós esdeveniments es podran seguir per streaming en el canal de Youtube de l'Escola.

Plaça Cívica de la UAB

Nova instrucció 8/2021 per la qual es modifiquen les mesures en matèria de salut pública

D’acord amb les noves mesures anunciades per la Generalitat de Catalunya, la UAB ha adaptat els criteris per a la seva aplicació mitjançant la Instrucció 8/2021 del gerent. La FUAB i les entitats de la Corporació continuen les mateixes directrius que la universitat. En aquest sentit, la docència es manté igual que la instrucció anterior fins a final de curs. El personal d'administració i serveis anirà incrementant la seva presencialitat, a partir del 7 de juny.

Seminari del Programa de Doctorat en Turisme 2021

1r Seminari de recerca del programa de Doctorat en Turisme

El proper 17 de juny, de 9:30 h a 13:30 h, es celebrarà el primer seminari de recerca del programa de Doctorat en Turisme, coordinat pel Departament de Geografia de la UAB i l'Escola, on es podran conèixer les diverses investigacions en l'àmbit turístic que estan desenvolupant els doctorands d'aquests estudis. L'activitat es podrà seguir presencialment i en streaming. Cal inscripció prèvia.