Coneix l'Escola

Arxiu de notícies

L'estudiant Anna Folch a Salzburg

Anna Folch, estudiant del Doble Grau Internacional: "M'ha encantat, deixo un trosset del meu cor a Salzburg"

L'Anna Folch, estudiant d'últim curs del Grau en Turisme en Anglès, és una de les primeres alumnes de l'Escola en realitzar el Doble Grau Internacional per obtenir també el Bachelor of Arts in Business (BA) Innovation and Management in Tourism de la FH Salzburg. Entrevistem a l'estudiant, recent tornada de la seva estada a Àustria, perquè ens expliqui la seva experiència de cursar aquesta doble titulació.

Recuperem el Sector del Turisme

Let's regain the Tourism Sector! #regainthetourismsector

L'Escola ha engegat una iniciativa anomenada Let's regain the Tourism Sector! (Recuperem el Sector del Turisme!) per donar suport a les empreses i professionals de l'àmbit turístic i hoteler que estan patint la crisi generada per la pandèmia, i enviar un missatge optimista i positiu per reemprendre l'activitat del Sector, amb la col·laboració del talent dels estudiants i alumni del Centre. A les xarxes socials, podreu trobar aquesta campanya amb l'etiqueta #regainthetourismsector.

Curs d'interpretació del patrimoni natural

Nova edició presencial del Curs d'Interpretació del Patrimoni Natural

L’Escola organitza una nova edició del Curs d'Interpretació del Patrimoni Natural, per habilitar als estudiants en l'organització d'activitats d’interpretació i guiatge en entorns naturals, amb certificació HeriQ validat per Interpret Europe, organització de referència en el camp de la interpretació del patrimoni. L'edició d'enguany es realitzarà presencialment amb totes les mesures de seguretat front la COVID-19.

Retorn a les aules

Pròrroga de les mesures en matèria de salut pública fins al 26 de març

La Resolució SLT/275/2021 del Departament de Salut, de 5 de febrer, flexibilitza algunes mesures especials de contenció de l’activitat laboral i social, i en matèria de salut pública, per aturar la transmissió del virus de la COVID-19 i protegir la salut de la població del territori. Es flexibilitzen les restriccions a la presencialitat en la docència universitària aquest segon semestre per estudiants de 1r curs de Grau. Les condicions recollides es mantindran fins al 26 de març.

Mercè Pla, segona finalista a la millor recepcionista de Qatar

L'alumni Mercè Pla, 2a millor recepcionista de Qatar 2020-21

Mercè Pla, Graduada en Direcció Hotelera de l'Escola, va aconseguir la 2a posició en la competició a The Best Recepcionist of the Year de Qatar 2020-21, promoguda per la International Association for Deputy Managers and Front Office Managers of Luxury Hotels (AICR). Sobre aquesta important fita i sobre la seva experiència de treballar en aquest país en parlem en aquesta entrevista.

Eva Sabater, Directora de Travel Work

Travel Work presentarà les seves opcions internacionals de pràctiques

Eva Sabater, Directora de Travel Work, oferirà una xerrada informativa virtual on farà una actualització sobre les opcions de pràctiques internacionals en destins internacionals, i facilitarà informació sobre l'autorització de visats. La sessió es celebrarà el dimarts 9 de febrer, a les 13 hores, a través de la plataforma "Teams".

Pepa Aguar publica la seva primera novel·la "El que em queda de tu"

La Coordinadora del Màster Oficial en Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments de l'Escola, Pepa Aguar, publica la seva primera novel·la El que em queda de tu (Edicions 62), guardonada amb el Premi Joanot Martorell de Narrativa dels Premis Ciutat de Gandia 2020, un dels reconeixements més prestigiosos de la nostra llengua. L'obra parla de mares i filles i d'una malaltia cruel que condemna a l'oblit.