Arxiu de notícies

Jornada d'Acollida Virtual per als estudiants de 1r curs de Grau

Jornada d'Acollida Virtual el 4 de setembre per als estudiants de 1r curs de Grau

L'Escola explicarà als estudiants de 1r curs dels Graus, en una trobada en línia que es celebrarà el divendres 4 de setembre, com serà el procés de matrícula online i quina documentació necessiten per efectuar aquest tràmit. A les 10 h serà el torn per als estudiants dels Graus en Turisme i Turisme en Anglès, i a les 12 h per als alumnes del Grau en Direcció Hotelera. Les sessions d'acollida es realitzaran a través de la plataforma online "Zoom".

2a edició del Taller de Transformació Digital en el Sector Turístic

L'Escola organitza la 2a edició del taller online sobre transformació digital en el sector turístic

El seminari virtual pretén donar resposta als reptes actuals de les empreses turístiques en la seva transformació digital, facilitant-los-hi eines vinculades a l'eTourism i al Màrqueting online, al Revenue Management, al Coaching i a la Intel·ligència Emocional, al Customer Experience i a la Intel·ligència Artificial per implementar amb èxit a la indústria turística. La 2a edició del taller es portarà a terme del 21 de setembre al 4 d'octubre. Inscripcions obertes!

Sessions informatives del Màster i Postgraus Online

Informa’t sobre els cursos, postgraus i el Màster Online en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals

La coordinadora d’aquests estudis, Laura Lizbeth Martínez, oferirà una sessió informativa en línia el dijous 17 de setembre (18h) per explicar les claus d’aquests nous programes en línia. A la presentació també hi intervindran dos membres del professorat: Carmen Ruiz, experta en Educació i TIC; i Manu Monasterio, conegut com el “pare de l’Artificial Intelligence Marketing“. Inscripcions obertes.

Cuina durant el confinament

El professor Roger Calaf intervé en un article sobre la cuina durant el confinament

A l'article Què hem après gastronòmicament del confinament, publicat fa uns dies al diari 'Ara', el professor de Gastronomia i Enologia de l'Escola, Roger Calaf, intervé, juntament amb diversos xefs de renom com Carme Ruscalleda o Joan Roca, per analitzar quines competències ha adquirir la ciutadania en l'àmbit de la cuina i gastronomia durant els mesos de confinament per la pandèmia de la COVID-19.

Gestió acadèmica de l'Escola

La Gestió Acadèmica ofereix atenció presencial amb cita prèvia

Els estudiants i titulats que hagin de realitzar algun tràmit presencial a la Gestió Acadèmica de l'Escola, i no es pugui efectuar telemàticament, hauran de sol·licitar cita prèvia través d'un aplicatiu per reservar dia i hora. Per accedir al Centre, hauran de seguir les mesures de seguretat, d’higiene personal i de distanciament social com a prevenció de la COVID-19. Consulteu aquí l'horari d'atenció per als mesos d'estiu.