Coneix l'Escola

Arxiu de notícies

Francesc Romagosa, Responsable de Recerca de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Francesc Romagosa: "Hi ha hagut un redescobriment de l'Ecoturisme com a modalitat turística imprescindible en temps postpandèmics"

Amb el sorgiment de la COVID19 i el seu impacte negatiu en el sector turístic, diversos estudiosos han posat de manifest la necessitat de repensar el model turístic de masses per un més sostenible, amb menys volum de turistes, i més segur, i l'Ecoturisme és una modalitat en alça ja que reuneix aquests trets. En parlem amb Francesc Romagosa, Responsable de Recerca de l'Escola de Turisme i Direcció Hotelera.

Plaça Cívica de la UAB

Serveis al Campus i a les Escoles FUABFormació per Setmana Santa 2021

Com en anys anteriors, totes les instal·lacions del campus de Bellaterra de la UAB romandran tancades durant el període de vacances: del 29 de març a l'1 d'abril de 2021. Només funcionaran excepcionalment alguns serveis en horaris especials. Les Escoles FUABFormació també romandran tancades del 27 de març al 5 d'abril (ambdós inclosos).

Presentació de Mapstell a l'Escola

César Mulet oferirà un taller virtual per presentar Mapstell i orientar els estudiants

César Mulet, Graduat en Direcció Hotelera de l'Escola i representant de Mapstell, realitzarà un taller en línia per orientar els estudiants a descobrir els seus punts forts i febles de la seva personalitat i com adaptar-se a diferents contextos professionals. La sessió virtual es celebrarà el dimecres 17 de març, a les 13 h, a través de la plataforma Microsoft Teams.

Retorn a les aules

L'Escola implementa esglaonadament la presencialitat pels estudiants dels Graus

La Resolució SLT/612/2021, de 5 de març de la Generalitat de Catalunya, flexibilitza algunes mesures especials de contenció de l’activitat laboral i social, i en matèria de salut pública, per aturar la transmissió del virus de la COVID-19 i protegir la salut de la població del territori. Pel que fa a la docència de les activitats teòriques, es permet que cada centre pugui augmentar la presencialitat simultània restringida fins a un màxim del 30% del seu alumnat. Coneix com s'implementa per cursos la presencialitat pels estudiants de l'Escola.

Portada web Formació Contínua

Coneix el nou espai web de Formació Contínua

FUABformació ja disposa d’un espai web dedicat a tota l’oferta formativa permanent. La pàgina mostra en primer terme els màsters propis, els postgraus i els cursos d’especialització i les diferents àrees d’estudi que s'ofereixen.