Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Serveid'Ocupabilitat

Competències: posada en pràctica

Què es necessita per dur a terme les idees emprenedores? Per començar, prendre la iniciativa per acceptar els reptes i iniciar processos que generin valor, sempre a partir d’una planificació i una gestió acurades que puguin adaptar-se a canvis inesperats. Per altra banda, cal tenir la capacitat d’afrontar l'ambigüitat, la incertesa i el risc, fent tot el possible per minimitzar aquest risc i essent flexible. També cal saber treballar en equip, cooperar i resoldre conflictes quan sigui necessari. Finalment, cal aprendre de l’experiència en favor de la creació de valor. Aquest conjunt de competències es treballen en activitats com les següents.

  • 'Conferències TOP'

    Aula

    EXEMPLE D'ACTIVITAT

    Conferències en què persones emprenedores d’èxit expliquen el recorregut dels seus projectes i com han aconseguit que es transformin en empreses. L’objectiu és aprofitar la seva experiència com una oportunitat d’aprenentatge en benefici de les pròpies iniciatives emprenedores.

    Treball per compte propi

  • Racó del Emprenedor

    Xerrada

    EXEMPLE D'ACTIVITAT

    Xerrades d’estudiants i alumni de la UAB que expliquen com desenvolupen els seus projectes. Aquestes sessions a càrrec de persones emprenedores novelles permeten reflexionar i aprendre de l’experiència d’altres, tant de l’èxit com del fracàs, a més d’intercanviar impressions i fer networking.

    Treball per compte propi

  • Erasmus for Young Entrepreneurs

    Erasmus for Young Entrepreneurs

    EXEMPLE D'ACTIVITAT

    Programa d’intercanvis transnacionals de la Unió Europea que permet a persones emprenedores novelles l’oportunitat d’aprendre de l’empresariat experimentat que dirigeix petites companyies en altres països participants, tot facilitant l’intervanvi de coneixements i idees de negoci. Activitat amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sabadell.

    Treball per compte propi

Informació complementària