English Pronunciation for Teachers
Modalitat: telepresencial.
Adreçat a: professorat de diferents nivells educatius no universitaris amb un nivell de correcció i de fluïdesa mitjà-alt de llengua anglesa que vol millorar els aspectes de pronúncia i prosòdia.
Durada: 20 h en línia síncrones + 10 hores de feina autònoma.
Calendari de les sessions síncrones: 4, 11, 18 i 25 de març, 8, 15, 22 i 29 d'abril, 6 i 13 de maig,
Horari: dimecres, de 19.00 h a 21.00 h.
Preu: 145 €
Professorat: Anya Doherty.
*Aquest curs inclou sessions en línia a temps real, tingueu en compte els dies i les hores establertes per a les sessions.
Objectius
Millorar aspectes de pronunciació i prosòdia en anglès.
Continguts
S’hi treballen, especialment, el coneixement dels sons i la seva pronúncia correcta, la correspondència entre grafia i so, la corba melòdica i l’entonació de les frases en anglès, els patrons accentuals, el ritme i la velocitat d’elocució i les diferències entre les grans varietats de l’idioma.
Metodologia
La formació parteix d’un diagnòstic inicial i combina treball individual i en grup. Es posa especial atenció a les necessitats específiques dels aprenents com ara la pronúncia de termes de l’especialitat acadèmica.
Requisits dels participants
Cal haver superat el nivell 5 del Servei de Llengües de la UAB (equivalent al nivell B2.2 del MECR) o disposar d’una acreditació equivalent.
Informació complementària