Convocatòries i esdeveniments externs
Finançament i esdeveniments
- Convocatòries obertes o previstes del Programa Horizon Europe que inclouen components de ciència ciutadana
- Convocatòries obertes o previstes del Programa Horizon Europe que inclouen components de participació ciutadana
- Convocatòries del Programa Horizon Europe (recorrents)
- European Prize for Citizen Science. Es tornarà a obrir al gener 2025.
- Convocatoria I+P de FECYT: Finançament de projectes innovadors que utilitzin evidències científiques per dissenyar polítiques públiques més efectives i projectes d'assessorament científic. Podria tornar-se a obrir al juliol 2025.
- Convocatoria FECYT (amb partida específica per projectes de ciència ciutadana). Obrirà al setembre 2025.
- Sol·licitud de la subvenció a projectes de recerca en l'àmbit de la igualtat de gènere i els feminismes. Departament d'Igualtat i Feminismes (gencat.cat) (tancada)
- 2nd Global Conference on Citizen Science for Health, a Zurich, Suïssa, 4-6 de novembre de 2025. Temàtica: "From personal to global health – bridging communities through citizen science".
- 2n Congrés de Ciència Ciutadana, a Barcelona, 17-18 de novembre de 2025. Data límit per enviar propostes per participar-hi: 27 de juny a les 14:00h
- European Citizen Science Association Conference 2026 a Oulu, Finlàndia 4-7 de març de 2026. Temàtica: ‘Citizen Science between Centre and Periphery' (té lloc cada dos anys). Convocatòria oberta per contribucions a les sessions temàtiques proposades, pòsters i presentacions del 25 de juny al 7 d'octubre de 2025.
- Living Knowledge Conference 2026 (té lloc cada dos anys)
- Conference for Advancing Participatory Sciences 2027 (té lloc cada dos anys)