Galeria fotogràfica

Fundamentos de la simulación en salud: diseño y debriefing

18 professors de la Facultat de Medicina es formen en simulació clínica mitjançant el Curs de "Fundamentos de la simulación en salud: Diseño y Debriefing"

El programa impartit  està desenvolupat per el propi Center for Medical Simulation de l'Hospital Virtual i el Harvard-MIT División of Health Sciences and Technology i ha tingut lloc a les instal·lacions de simulació clínica de la Unitat Docent Vall d'Hebron de la Facultat de Medicina dins la primera quinzena de setembre.

INFORMACIÓ

Horaris de la Unitat Docent Vall d'Hebron

La Gestió Acadèmica i Punt d'Informació de la Unitat Docent de Vall d'Hebron està oberta per a gestions que no es puguin resoldre telemàticament (ud.vhebron@uab.cat).

• Horari: de 8 a 20 h

L'ús de mascareta és obligatori per accedir a qualsevol dependència de la Unitat Docent