Tret de sortida per escollir els delegats i delegades del nou curs 20/21
Els delegats i delegades són clau per al seguiment acadèmic i la millora de les titulacions i del dia a dia de l’aula. Són també els interlocutors principals amb la facultat i la UAB, cosa que va resultar essencial durant el confinament de finals del curs passat.

És durant les primeres setmanes de curs que els estudiants escullen els qui seran els seus representants durant tot el curs: els delegats i delegades de grup acadèmic. Cada facultat escull la configuració dels grups acadèmic, que poden ser un grup de matriculació, el curs o una menció, per exemple. El delegat o delegada és el representant del grup acadèmic i l’interlocutor amb la facultat i amb la UAB. Està en contacte amb el deganat de la facultat, especialment amb el coordinador/a de titulació i el vicedegà/na d’alumnat, i amb Dinamització Comunitària a través de elCens de delegats/des de grup acadèmic.
Els estudiants que arriben per primera vegada a la UAB rebran una sessió informativa sobre les funcions del delegat i la importància de la seva figura. Des d’aleshores i durant una setmana, els estudiants podran presentar la seva candidatura a delegats i votar el seu representant en línia. Tota la informació sobre el calendari, la presentació de candidatures i les votacions es publicarà al web de Dinamització Comunitària.
Els delegats que vulguin renovar el seu càrrec, si compten amb la conformitat del seu grup acadèmic, podran fer-ho omplint un formulari abans del 15 de novembre. El correu de elcens.participacio@uab.cat és el referent per a l’elecció i la renovació de delegats i delegades.
El Cens de delegats i delegades recull tots els estudiants escollits i s’anirà actualitzant durant tot el procés. El 15 d'octubre de 2020, els 459 grups acadèmics de la UAB hauran escollit delegat o delegada.