Maite Martínez inaugura el curs a la Facultat de Psicologia
L’auditori acollirà el 21 d’octubre la lliçó inaugural “Desarrollando profesionales que aporten valor” que pronunciarà Maite Martínez.També es realitzarà un homenatge al professorat que es jubila i es lliuraran els diplomes de premis extraordinaris de titulació.

La ponent és llicenciada en Psicologia i Pedagogia (UB) i doctora en Psicologia (UAB). Va ser la directora dels Serveis i Projectes Estratègics en Psicologia (SIPEP), actual Servei de Psicologia i Logopèdia (SPL) i de la Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior (IDES). Ha liderat el grup de recerca Unitat Investigació Management (UIM).
En el decurs de la inauguració també es realitzarà un homenatge al professorat que es jubila i es lliuraran els diplomes de premis extraordinaris de titulació a l’alumnat del curs 2017-2018. Finalment, l’acte acabarà amb el cant Gaudeamus Igitur interpretat pel Cor de la UAB.