La tercera oferta formativa de 2025 per al personal de la UAB abasta més de 110 accions
La UAB ha publicat la tercera oferta de formació continuada de l'any 2025, adreçada tant al personal docent i investigador (PDI) com al personal tècnic, de gestió i d'administració i serveis (PTGAS). Aquesta nova convocatòria inclou més de 110 accions formatives que es podran dur a terme fins al 30 de gener de 2026. El termini per presentar sol·licituds finalitza el proper 19 de setembre.

L'oferta s'ha dissenyat per respondre a les necessitats professionals tant del PDI com del PTGAS, amb una àmplia varietat de temes, formats i horaris (amb el propòsit de facilitar la conciliació, s'hi inclou formació en horari de tarda i modalitats virtuals asíncrones). Algunes accions s'adrecen indistintament a tots dos col·lectius, com ara les relacionades amb la perspectiva de gènere, les competències digitals, la prevenció de riscos laborals o els projectes de recerca. Aquestes línies comunes responen a eixos transversals de desenvolupament institucional i professional.
Pel que fa a l'oferta per al PDI, incorpora formació sobre intel·ligència artificial, metodologies innovadores, eines i competències per a la docència, gestió universitària i recerca. I, quant a l'oferta per al PTGAS, les accions aborden temes com ara la intel·ligència artificial, les biblioteques, els idiomes, l'autogestió, les habilitats directives i els afers acadèmics.
Segons José Luís Muñoz, vicerector de Formació i Innovació Docent de la UAB, «aquesta oferta formativa representa una aposta clara per l'actualització i el desenvolupament professional del PDI i del PTGAS. És una manera de reconèixer la seva tasca i de proporcionar-los eines útils per afrontar els reptes del seu dia a dia». El vicerector ha remarcat que «la formació continuada és un element nuclear per a la millora de les pràctiques professionals i per a la consolidació d'una universitat que aprèn i avança».
La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible
Educació de qualitat