Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona

El professor Albert Salord del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura organitza l'activitat Periodisme a l'era de l'entreteniment

15 set. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Les plataformes d'entreteniment s’han convertit en la gran porta d’entrada a internet i l'única que han conegut les audiències més joves. En aquest context, els periodistes es veuen obligats a innovar en formats, canals i llenguatges per destacar en un ecosistema algorítmic dominat per milions de creadors de contingut.


 

 

Imatge Debat

Es pot visibilitzar la informació a l’era de Netflix, Disney, Twitch i TikTok? Quin paper juguen els mitjans tradicionals en aquest escenari? El nou repte del periodisme és aconseguir que la societat més entretinguda de la història sigui, alhora, una societat informada.

 

L'acte "Periodisme a l'era de l'entreteniment" tindrà lloc el dimecres 21 de setembre de 2022 a les 10h al CaixaForum Macaya de Barcelona.

Marc Basté, editor de NacióDigital, serà l’encarregat de presentar l’acte, que seguirà amb una conferència d'Eduardo Suárez, periodista i director editorial de l'Institut Reuters per a l'Estudi del Periodisme de la Universitat d’Oxford.

Posteriorment, el professor associat d’Economia de la Comunicació de la UAB Albert Salord moderarà un debat amb Roser Toll -graduada en periodisme per la UAB i col·laboradora del The New York Times i Univision a Espanya-, Mar Manrique –periodista i editora del newsletter Fleet Street- i Eduardo Suárez, periodista i director editorial de l'Institut Reuters per a l'Estudi del Periodisme de la Universitat d’Oxford.

Pots inscriure’t en el aquest enllaç.

 

Dins de