Eduard Rojo i Joan Torrent conversen sobre intel·ligència artificial i relacions laborals
La xerrada “Intel·ligència artificial i relacions laborals” analitzarà com la IA afecta a totes les fases o etapes de la vida laboral. Tant en la selección del personal com en la prestació de serveis i en la finalització de la relació laboral.

Joan Torrent és expert en coneixement, creixement i desenvolupament econòmic, eficiència i competitivitat empresarial en tot l’entorn TIC. Lidera el grup de recerca i2TIC (Grup de Recerca Interdisciplinària sobre les TIC). Eduardo Rojo, a banda de la seva tasca docent, comparteix el seu coneixement per mitjà del seu blog. On "debat, en termes intel·lectuals, sobre el món del treball".
Es tractaran els processos de reclutament, com s’organitzen les condicions de treball i de quina forma es distribueixen. També com es poden adoptar les decisions d’extingir la relació laboral per incompliment de criteris de rendiment definits pels algoritmes.
En el context de les jornades Universitat Opina la associació AmicsUAB ha organitzat aquesta xerrada. AmicsUAB és una entitat que vol acollir a tot aquell que vulgui ser amic de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ja siguin estudiants, exestudiants, professors, investigadors o qualsevol que vulgui formar part de la família UAB. Vol ser ser un pont de coneixement entre la universitat i la societat, oferint serveis als socis i les empreses.