Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona

Cinefòrum del documental "La febre de l'Or"

08 abr. 2022
null Bluesky Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El 21 d’abril tindrà lloc una sessió de cinefòrum a la UAB amb la projecció del documental “La febre de l’Or: impacte sobre l’entorn i la vida de la mineria artesanal”.

 

Cartell documental la febre d'or

El dijous 21 d’abril, dins la celebració de la diada de Sant Jordi a la UAB, els programes de voluntariat d’Acollida i Medi Ambient de la FAS han organitzat una sessió de cinefòrum on es projectarà el documental “La febre de l’Or”. 

“La febre de l’Or: impacte sobre l’entorn i la vida de la mineria artesanal”, és un documental de Medicusmundi rodat a Moçambic i que tracta sobre els impactes socials, econòmics, ambientals i sobre la salut de la mineria artesanal d’or i robí, una activitat que té lloc sobretot a països de l'Àfrica i d’Amèrica Llatina, sovint de manera il·legal.

La sessió tindrà lloc el dia 21 d’abril de 13h a 15h, a la Sala Annexa a l’hotel d’Entitats del campus de la UAB. La projecció del documental anirà seguida d’unes dinàmiques participatives amb l’objectiu de tractar aquest impacte del qual parla el film des d’una visió global-local, mirant cap a les alternatives existents en forma de consum crític i responsable.

L’activitat té un aforament limitat a 30 persones i per assistir-hi cal fer una inscripció prèvia a través del següent formulari. Per a qualsevol dubte, les adreces de contacte són dinamitzacio.acollida@gmail.com i fas.mediambient@gmail.com 

 

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

    Dins de