R. Grasa i S. Cardús, al Consell per a la Transició Nacional
12.04.2013 Institucional  -  Els professors de la UAB Rafael Grasa i Salvador Cardús han estat nomenats membres del Consell Assessor per a la Transició Nacional que es va constituir l'11 d'abril passat.

Grasa és professor del Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques i expert en relacions internacionals. Ha estat secretari general de la Universitat i president de l'Institut Català Internacional per la Pau, entre d'altres. Per la seva banda, Cardús és professor del Departament de Sociologia i ha estat degà de la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia. Columnista i comentarista a diversos mitjans de comunicació, és membre de l'Institut d'Estudis Catalans.

Es tracta d'un òrgan consultiu del Govern, depenent del Departament de Presidència. Està presidit per l'exmagistrat del Tribunal Constitucional Carles Viver Pi-Sunyer i compta amb una dotzena d'integrants de diferents procedències. Cap d'ells cobrarà per la tasca assessora.

La primera trobada, a la qual ha assistit el President de la Generalitat, Artur Mas, ha servit per constituir el Consell i perfilar-ne l'agenda de treball.

Convertir a PDF
Anar a Notícies
Si tens algun dubte sobre una nota de premsa o desitges més informació
g.premsa@uab.es